Tack för att ni finns !

Taggar:
Bloglovin
Tack alla läsare för era uppmuntrande kommentarer !

Och era egna erfarenheter !

P.S
Ni som kallar mig EMO etc.
Jag bryr mig verkligen inte !
Ni kan kalla mig vad ni vill,
skulle antagligen inte kunna bli mer upprörd över er än vad jag är över hela mitt liv !


Paris är kul typ. :D

2009-01-14 // 13:41:11

Tack så mycket!

2009-01-14 // 14:09:56

Lycka till med allting! Du verkar vara en stark o fin tjej. Många kramar

2009-01-14 // 14:29:43

sv: tack så mkt, vad kul o höra! :)



stå på dig, och lycka till med allt!

2009-01-14 // 15:05:32

Haha man kan ju inte låta bli att heja på isis =) ha en bra dag =)

2009-01-14 // 15:06:24

Hej, har spanat på din blogg lite och kommit till ett par slutsatser. De som skriver till dig och kallar dig emo osv, varför har de ett sånt behov att sätta in dig i ett fack. Som du säger ingen tvingar dem att läsa. Som den gamla klyschan säger, de måste själv må dåligt av något för att sen må bättre att sätta sig på nån annan. Sen att de säger att javisst finns det nån som har det sämre, har varit med om något värre osv. Det kommer alltid att finnas nån som har det värre än en själv, men det behöver väl inte betyda att det man själv upplever/upplevt är mindre hemskt?! Tycker dessa saker är ganska så självklara. Känner inte dig alls, men det stör mig att någon förmodligen anonymt är jävligt tuff och ball på internet.

Blev lite längre än vad jag tänkt, men ja, så e re ;)

Kram

2009-01-14 // 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback