Still - i don't care

Taggar:
Bloglovin
Klicka här för att se vad en random tjejs åsikt är om mig !

Klicka !

Där kan ni även läsa om vad jag skrev till henne, är dte verkligen bara jag som ser att hon har "fel" så att säga ?
Eller det kanske bara är jag som är ett EMO som vill ha uppmärksamhet ?




hah.. loool baarn. puss på dig babe!;)

2009-01-27 // 15:40:17

Stå på dig. Det finns rötägg överallt.

2009-01-27 // 16:11:14

människor är patetiska. Jag tycker själv att det känns skönt att kunna tala ut fritt om vad jag tänker och tycker vare sig det är negativt eller positivt. Bara för att man inte är sprundlande glad hela dagen borde ju inte det betyda att man ska hålla tyst.



Jag tycker människor ägnar för mycket tid åt att störa sig på andra.

2009-01-27 // 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback