>> Psyk-Söndag <<

Taggar:
Bloglovin
Igår åkte jag och en av skötarna till Knalleland med buss.

Jag köpte den rosa lack väskan och röd-svart mössa, båda från Gina Tricot.
(Letade efter bilder på de båda på www.ginatricot.com men hittade inte)

Sedan på kvällen gick jag, min rumskompis och en av skötarna till ICA City för att köpa godis till Körslaget.
LaGaylia åkte ut.
Hade värsta skumma drömmarna i natt, delvis att en av skötarna kysste mig, what the hell ?

Imorgon skall jag ringa socialen angående ett möte om lägenhet.
Sedan skall jag till biblioteket för dator ! =)

Har varit rätt glad idag, spelade basket med rumskompisen och ev de som jobbar här.

Roligt, fast jag sög ! ;P

Har även kommit på ett nytt smeknamn till hasch kakor ?

Snurriga Scones !

// Eriiza


hej hej, dum fråga kanske men hur mår du just nu då? var någonstans var du? ska nämligen själ in.. msn?

2009-01-08 // 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback