Ni får ursäkta...

Taggar:
Bloglovin
Ni får ursäkta mig om jag är korkad.

Men egentligen, vad har Blondinbella skrivit om som är så jävla intressant ?
Jag kan förstå att folk läser hennes blogg nu, nu när hon
är med i "Let's Dance", Radio, TV etc.

Men innan allt detta, vad skrev hon om då ? Kläder, sitt utseende ?
Jahaaaa, hon skrev om precis allt det där vilken bloggare som helt skriver om.

Ibland kunde hon ju faktsikt dra in en politisk åsikt eller två, men ändå ?

Och jag har då hört att hon vill bli jurist, ärligt...
Vilken svensk medborgare skulle vilja ha henne som försvarsadvokat ?


Inte jag, jag menar om man kallar sig själv för Blondinbella så litar inte Sverige på en.. Kom igen, Barbie, ingen skulle vilja att hon skulle försvara dig inför domare och jury om du håller på att bli dömd till 25 års fängelse för mord ?

Någon annan som

har en åsikt ?


jag förstår precis vad du menar, hon är egentligen inte alls speciellt duktig på att skriva..

ha en bra dag :D

2009-01-18 // 15:58:10

Jag tycker hon mer skriver om politik än kläder & sånt

2009-01-18 // 16:00:55

Sv: Jadu jag vet inte :| Jag vet inte varför hennes blogg är så "speciell"

2009-01-18 // 16:04:09

Jag har svårt för henne. Hon är urusel på att skriva så jag fattar inte varför hon är så känd.

2009-01-18 // 16:33:39

Jag tycker om det hon skriver, men tror dock inte att någon kommer ta henne på allvar som jurist. Jag skulle inte heller vilja ha henne som min försvarsadvokat.

2009-01-18 // 18:44:10

Jag håller med dig. Jag sökte upp hennes blogg när jag hörde att hon skulle vara med i lets dance, för att se lite mer hur det är "bakom" programmet om man kan säga så. Bortser man från det så är det inte mycket att komma med i den bloggen.

2009-01-18 // 22:19:41

Jag fattar seriöst inte heller vad det är för speciellt med den bruden. Bloggade också om henne nyligen. Med hennes 700 000 besökare i veckan så är det tydligen något som är jävligt fängslande... frågan är bara vad?

2009-01-19 // 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback