Shopping

Taggar:
Bloglovin

För övrigt;

Idag köpte Axel palestina sjalar, mycket fint och lite till. Jag var där som smakråd, men även jag fick med mig saker !

REA !!!

        

   

En tröja - Ett linne - 2 sjalar ------ 99 kr !!!!!!  (Not kidding) H&M <3

   Axel hittade an snygg tröja, eller vad säger ni ? Carlings 199kr

En T-Shirt, köpte inte, men var intresserad !

  Också Carlings, 149 kr        Kjol - Monki 300kr


      Min nyare hårfärg (ingen bra bild, men ändå)

Sia tog fel på mig & Isabelle =P    

Rut m.fl.

         (Finns även grön med vita knappar och rosetter)

Schock;

         


Beuty shop;


Diadem som ser ut som glasögon


Bara för att jag tyckte det såg fint ut =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback