Medicin lösning !!!

Taggar:
Bloglovin
Idag var jag hos en läkare, som jag skrev i tidigare inlägg.

Han bad mig att dra ned på Sertralin, och så småningom även Mirtezapin.

Så.. Nu skall jag inte heller äta Propavan, utan har fått istället prova på Imovane.
Imovane är benzo preparat, lika med vanebildande (beroende framkallande),
men eftersom min sömn är så som den är så fick jag ta dem på prov.

Så vi får hoppas att den här fungerar bättre.
Känner flera som tagit dem och de sa att den fungerade bra för dem.
Hoppas bara att den har samma funktion på mig.

Blev för övrigt "halv-diagnoserad". De har kommit fram till att jag möjligen lider av Posttraumatisk stress Syndrom ! (klicka för att se vad det är)


Så jag skall ta dem snart och skriva imorgon hur reaktionen blev !


okej funkar tabletterna för dig? själv har jag bara theralen, för mig funkar dom inte speciellt bra! ja vi håller tummarna för att dom funkar lika bra för dig!!

2009-01-19 // 23:45:17

2009-02-01 // 15:03:11

2009-02-01 // 15:03:11

2009-02-01 // 15:03:12

min bror har posttraumatiskstress.. hoppas du får den hjälp du behöver/amanda

2009-02-01 // 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback