>> Hur slutar dagen ? <<

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag fick gå ifrån lektion..
Som vanligt får jag ångestattacker..


Gaaah, fan vad irriterande att hela ens liv skall hänga på om man får ångest eller ej !
Hatar att behöva ändra på mina planer för att jag plötsligt börjar må skit !

Vad fan är det för liv ???


Kommer fler sen:)

2009-01-12 // 14:16:36

Sluta gå till skolan! Då slipper du ångesten där. Kan också tipsa om "räddningsdroppar". Funkar för mig. Sök på Google och köp en liten miniflaska. Räddar dig när du känner att det är på gång med ny ångest. Det sägs också att ångest kan bero på obalans i mineralerna i kroppen. Man kan göra en s k blodanalys hos en hälsoterapuet (t ex hos företaget Hela Pharma) och få svar på det. Ge inte upp. Vi är många som har samma helvete. Kram.

2009-01-12 // 17:19:03

Vad exakt är ditt problem då? Det är så jävla kasst att behöva må sådär.

2009-01-12 // 17:21:29

Tack :)



Hur menar du att den orsakats av din mamma? Ärftligt av henne? Är hon dum mot dig? Ångest är ett sinnestillstånd, och det är en del av livet brukar jag tänka. Vissa har det mer än andra, och har en grövre sådan.



Sen så.. är finna meningen MED livet helt omöjlig, gör livet TILL en mening, gör det betydelsefullt för just dig.



Och döden. Det är en del av livet.



Förlåt att jag nyfiken, eller att jag ens frågar. Men läser man om sånt här i andras bloggar, vill man gärna ha en bakgrunds historia till det så att man kan förstå bättre/ och kanske tillochmed försöka hjälpa/ försöka ändra personens syn på situationen.



Jag minns själv en period när jag var åt helvete, och nu såhär i efterskott, önskar jag verkligen att jag hade haft någon där som kunde ändra min syn på saker och ting.



Man känner sig nästan skyldig till att hjälpa andra.



Sköt om dig hursom. Och jag hoppas du blir bättre i framtiden.



Kram

2009-01-12 // 18:01:27

fy fan för att må så, hoppas dom gör något åt det för helvette,man ska inte behöva dedär!

2009-01-12 // 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback