Här får ni ett svar, en gång för alla !

Taggar:
Bloglovin
Ni som "hatar" min blogg så mycket, varför ens läsa då ?
Ingen tvingar er väll att vara kvar inloggad på sidan ?

Här är sanningen;

Äh, det finns folk som haft det så mycket värre än jag.

Jag skriver bara för att andra som haft ett rätt bra liv,
skall se att de inte alls mår så kasst som de tror,

och andra skall se att det faktiskt går
att flyta upp ur kvicksanden och på något sätt orka fortsätta !


du ska inte behöva be om ursäkt för att några oempatiska, idioter inte vethur man mår dåligt. Alla har olika gränser och olika saker är jobbigt för olika människor... Om det är många som är otrevliga så kan jag alltid rekomendera en låst blogg där du skriver dem mer intima sakerna, som folk kanske klagar på. Kramen

2009-01-27 // 16:29:55

De som hatar din blogg och skriver taskiga kommentarer har bara aldrig kännt hur det känns att må riktigt jävla dåligt. Eller så saknar de förmågan att kunna tänka sig hur livet är ur ditt perspektiv.

Fortsätt kämpa!

2009-01-27 // 18:41:43

Tänk ändå att det finns så många människor som vägrar låta andra människor må dåligt. :S Tänk att vissa alltid ska vända på allt för att få fram sina egna problem, som alltid verkar vara så himla mycket värre. Stå på dig!

2009-01-27 // 23:20:17

Men, du säger ju emot dig själv! först skriver du: "jag vet att andra har det värre" i självförsvar, i nästa andetag säger du att du skriver för att ANDRA ska fatta att andra (t.ex du) har det värre än du (skyller ifrån dig)



Så, hur ska vi ha det? Är det okej att vara självömkande eller inte?



(jag tycker att det är okej, blev bara frustrerad över att du sa emot dig själv sen..)

2011-11-30 // 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback