Gratis Mode

Taggar:
Bloglovin
Kolla in sidan (klicka)----> GRATISMODE !

Man samlar poäng, t.ex klickar på olika sidor och samlar poäng.
När du samlat en stund så kan du se vad du vill ha, du kan få 500kr presentkort på valrfi affär !
Så värt det !

Gratis !!!!

Ingen kostnad alls !

Följ min blogg med bloglovin


okej =/ ja samma här! det är lite upp och ner men just nu är det åt det bättre hållet iaf! får du någon hjälp av psykolog, teraphet eller något? naaw tack sötnos! jag gillar din blogg med :D

2009-01-17 // 21:09:04

ja kanske, who knows! ;P okej, ja det är jobbigt att öppna sig för andra, jag öppnar mig aldrig till folk men hos min psykolog öppnar jag mig mera och det känns bra att kunna göra det, det känns bra efter man har fått säga till någon hur man känner, jag lovar att du skulle må bättre av det efteråt! :)

2009-01-17 // 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback