>> Gårdagen-Dagen-PSYK-tankar...<<

Taggar:
Bloglovin
9/1 - 2009

Tankar under kvällen. . .

Min "sömnmedicin" fungerar inte.
Var lite groggy i ca; 10 min, men det gick över !

Skall ha möte med läkare, hoppas att de lyssnar på mig istället för att göra som läkaren i Borås...

En tjej på skolan försöker verkligen passa in (inte stilmässigt), hon håller med om saker hon inte ens känner till.
Hon är 20 år gammal, borde man inte ha växt ifrån det ?
Eller åtminstonde "ljuga" smidigare ?

Idag !

Folk beter sig olika beroende på vilka de umgås med just då.
Det behöver absolut inte ha att göra med att de inte "vågar" vara sig själva.
Kanske är det bara så att med vissa pratar man mest om politik.
Andra kanske man kör vulgära skämt med ?

Detta gör man för att man vet hur olika personerna beter sig !

SHOPPING-DAGEN

Nu har Kluus blivit 18 !
Hon köpte cigaretter till mig och kände sig otroligt vuxen.
Hon handlade massa fina kläder, och fattiga jag fick vara fashion-tipsaren !

Tack och lov att jag inte hittade något klockrent, för att då hade jag blivit lite nere för att min plånbok har ett eko !
Men vi hade en mysig dag, bestämde att vi skulle ta en Vinar-dag snart.

Annars satt vi och disskuterade vad modet var just nu.

Vi kom fram till att varje år brukar det vara självklart, och lätt att se vad som var "inne" just då.

Vi fick gå till Pressbyrån för att kolla i tidningar, vi hade rätt.
Pastell !

Inte särsklit snyggt ur vår synpunkt, men vi får väll leva med det !


Usch på modet, skulle ju se ut som ett spöke med de färgerna=/

2009-01-10 // 20:48:13

Såg dig via min systers blogg, och jag tycker din blogg är intressan. Jag känner igen mig en HEL del, :) KRAM!

2009-01-10 // 21:30:54

psyksyster.blogg.se

2009-01-10 // 21:36:58

Min syster? nej...

men min bästa vän, ja hon tog sitt liv i september 2008. Du kan läsa om henne under kategorin "Hanna . mitt lyckopiller -du fattas mig"

2009-01-10 // 21:45:15

svar: åh, man tackar!

2009-01-10 // 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback