Ett nytt samtal

Taggar:
Bloglovin
Det ringde precis, socialen skulle dubbelchecka med mig om flytta till den våningen var verkligen något jag ville.

Jag frågade när jag beräknas kuna flytta in, han visste inte, men den här eller nästa vecka i alla fall.

I sådana fall, skall ni - mina prenumeranter - veta att jag kanske inte kommer att ha så bra tillgång till internet.




Hej! Kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina porträtt då och då. Håller just nu på med Twiggy. Berätta gärna vilket linne jag ska trycka upp härnäst också :-) Och lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag dit dig med :-)

2009-01-28 // 10:40:50

tack så jättemycket! :-) jag har lagt till dig nu också :-) kram

2009-01-28 // 10:54:42

Ingen fara.. du återkommer när du gör det helt enkelt :)

2009-01-28 // 14:01:38

lycka till... :)

2009-01-28 // 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback