Det nuvarande läget..

Taggar:
Bloglovin
Ja, många undrar ju hur det går för mig kring socialen, boende, skola etc.

Jag skall som sagt ha ett möte med socialen den 23:e Januari angående boende.
Just nu är jag bosatt i Mölnlycke och går i skola där, har ett studentboende.

Eb;

Mna kan tro att socialen inte kan kasta ut mig p.g.a pengar, men det har de tydligen all rätt till.
Samt att de inte borde bosätta mig hos en alkoholist, men det verkar vara något de är rätt bra på.

På måndag skall jag ha ett läkar möte och kanske kan jag få annan medicin så att jag mår bättre, istället för att må skit, ha migrän, yrsel ledvärk etc.

Fram tills läkarmötet, eller socialmötet kan jag inte säga hur det kommer att bli för mig.


Men så fort jag vet om något ändras, vare sig till set sämre eller bättre så kommer det att dokumenteras här på bloggen.



Och så att alla skall veta så är jag fullständigt ärlig i mina inlägg och är öppen om det mesta, har ni frågor eller synpunkter så är ni välkomna att framföra dem !


ja gud ja, sen känns det så inmatat också när någon man träffar på säger "hej, hur är det" så svarar iaf jag alltid "hej, det är bara bra" även fast det inte är det, undra hur dom skulle reagera om man sa hur man egentligen mår!

2009-01-17 // 20:40:06

hur mår du nu förrästen? på riktigt?

2009-01-17 // 20:41:05

Tycker det är riktigt läskigt att de kan göra så.



Det finns ingen möjlighet för dig att bo hos någon släktig? Eller du kanske inte har några i Sverige.

2009-01-18 // 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback