>> Dagens näring <<

Taggar:
Bloglovin
De flesta av mina tabletter ( 4 Theralen, 1 Mirtezapin, 1 Propavan)
Allt detta sköljs ned av ett glas


Och skall nu kompletteras med en skål


Without milk !


Svar.

Visst är det? Jag är en riktig "soffpotatis" (uppmärksamma gärna att jag låter som en tönt. Haha!). Något som även är underbart är flingor, men utan mjölk? Den var ny.



Hadefint!

2009-01-13 // 01:00:55

heeej

tack för din kommentar :)

Vilket liv du har haft. flyttade själv när jag var 15 pga familjen. Hoppas du får hjälp och en nya lägenhet. Kan jag länka till dig, fin blogg :) Kram P

2009-01-13 // 01:27:30

absolut förstår jag dig när du skriver så.

Kram

2009-01-13 // 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback