Coffee with some pills

Taggar:
Bloglovin
Ja, har varit och fikat med "Che Guvara", han tog ut 8 500 kr, men måste betala skulder och får inte behålla sitt cash, and that my people, i find very amusing !



Mohaha !

Och jag har tagit ut mina tabletter med flera suspekta bieffekter



Biverkningar som;

- Hallucination
- Ångest
- Depression (är det inte därför jag skall ta dom, för att motverka just det ?)
- Hepatit
- Självmordsbenägenhet (?)
- Stevens-Johnsons syndrom
- Serotonergt syndrom
- Mani
- Förvirring
- Krampanfall

etc.





Din sko; ballerina i lack ! 99kr under förra årets Mellandags REA

So worth it !


svar: Tack! :)

2009-01-14 // 19:04:40

helvete vilka söta skor!

och jag ska faktist börja käka antidepressiva imorrn..får se hur de går med det..

2009-01-14 // 22:15:59

Jo visst är det roligt att tabletternas bieffekter är det man tar tabletterna mot från första början. Jag blev lagom förvirrad när jag läste Sertralin-bipackssedeln. Och migrän-medicin har huvudvärk som bieffekt. -.-'

2009-01-15 // 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback