>> Blir utskriven ur psyk ? <<

Taggar:
Bloglovin
Jaha, jag trodde att vi skulle diskutera medicineringen, men jag skall visst skrivas ut på onsdag (den 7:e)

Jag är absolut inte redo för detta, men det skiter de i !

Hade jag sprungit runt, skrikit, och slåtts hade de inte tvekat om att ha kvar mig här.
Men man kan visst inte må skit även om man beter sig normalt ???

Helvete också, vad fan skall jag ta mig till ?
De skall skicka mig till skolan igen, utan att jag ens pallar att vara där !

Och till mamma kan jag ju inte gå, alla vet att det leder till ett ännu större helvete !

Fan, skall nog dra redan idag, om jag kan...
Vem bryr sig om att jag blir utskriven på onsdag ?
2 dagar gör ju knappast en stor skillnad !

Har redan packat, i'm on my way to go !

Vet ej med all säkerhet att det blir just idag, men kanske !

Ni får veta hur det gick genom bloggen !!

Undrar om de blir så glada om jag hoppar ut genom ett fönster på 5:e våningen ??? =O



Eller hänger mig ?



Eller kanske klassikern ?



Fast träffa rätt ?

// Eriiza


Sämst av dom att inte bry dig om dina behov!

sveriges alla hem har ingen aning om vad dom gör!

2009-01-05 // 14:36:39

2009-01-05 // 15:08:07

öhm, om du tänker på självmord, gå in här och läs lite hur du gör.. http://www.sjalvmord.com/

Mycket intressanta saker där =)

2009-01-05 // 15:09:34

jag vet hur det är. men du måste stå på dig. jag har varit in flera gånger på psyket. men vägrat att gå därifrån. för vad ska dom göra? dom kan/får inte slänga ut folk. hota med att ringa soc då får man alltid va kvar. ställ till med ett helvete helt enkelt! lycka till! och ta livet av dig... det är ingen lösning. det blir bara värre tro mig!

2009-01-05 // 15:13:30

Jag hoppas du får den hjälp du behöver snarast.





Vet hur jävligt det är med depressioner och ångest. Jag har själv haft det så länge jag kan minnas. Har nyligen bestämt mig för att klara mig på egen hand utan alla mediciner.

2009-01-05 // 15:14:59

alltså jag har varit där du är nu, det går att ta sig därifrån

2009-01-05 // 15:18:07

nej nej nej! jag har gått igenom samma helvete som du. bit ihop! <3

2009-01-06 // 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback