Att må dåligt mitt i natten

Taggar:
Bloglovin
Som vanligt så mår jag kasst så här mot natten.
Alla tableter jag får häva i mig och de inte ens fungerar, fan vad jag blir irriterad på min situation.

Och jag vet att jag klagar hela tiden, me vad skall jag göra då ?

Har migrän, ryggont, ledvärk, yrsel, illamående, darrnaingar, myrkrypningar etc.

Ganska jobbigt måste jag säga !

Hade tabletterna åtminstonde hjälpt mitt psyke så hade jag stått ut biverkningarna utan att ifrågasätta.
Men jag mår lika mycket skit som vanligt, och så får jag så jävla ont på köpet !

TACK !  


Åh gu tack va glad jag blir! :D



Brukar läsa din blogg ska du veta och jag vill bara säga att du ska stå på dig och inte låta någon trampa på dig! Kramar

2009-01-15 // 00:03:33

Tack fr din kommentar. jag vet med hur det är att hetsäta. har gjort det i perioder, men kommit över det. för studen i allafall... för suget finns där ibland, men än så länge har jag orkat stå emot.

2009-01-15 // 08:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback