Att hämta Herr Tablett

Taggar:
Bloglovin
Ja, snart skall jag gå ned till byn för att hämta ut min medicin.

Har ingen aning om vad allt kommer att kosta, men socialen lade in pengar på mitt konto igår så att jag kan hämta.

Hatar bara det att jag skall behöva hämta ut medicin idag för massa pengar, när jag skall ha ett möte med en läkare på måndag, och då kanske doserna/medicinen kommer att ändras !



Känns ju jäkligt onödigt att behöva slänga pengar på det idag om det kanske ändå skall bytas ut ! =O

Alla tabletter kan bli min död (p.g.a levern) om de inte ens hjälper mitt psyke !

Eller är det bara jag som

reagerar konstigt på detta ?


Du reagerar inte konstigt.. Förstår dig!

Är ju faktiskt onödigt o slänga ut pengar nu.. framförallt om de inte hjälper..



Kämpigt alltså.. Tråkigt att de ska kunna sabba ännu mer för människor. =( Utan att ens kunna bli straffade för det.

2009-01-14 // 13:26:50

Får hoppas att du får nåt nytt som funkar på måndag... är ju som du säger jävligt onödigt att förstöra kroppen helt utan anledning

2009-01-14 // 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback