. . .att gråta eller icke gråta. Det är frågan. . .

Taggar:
Bloglovin
Så jävla störande..
Är så sjukt nere just nu och känner att jag vill gråta ut mer än något annat.
Men tårarna kommer inte...
Shit, man kan inte ens få en stunds lättnad och sedan återgå till totalångesten igen !

Varför finns det tabletter som inte tar bort ångest, men tar bort den enda lättnaden - tårkanalerna ?



Finns det fler som känner

igen sig i detta ?


Det är väldans väldans att gråta ibland, tror att alla gillar den lättnaden. Vissa behöver det ju mer än andra dock =/

2009-01-12 // 20:14:07

Åh jag känner igen mig så väl i det där.

Fast jag fann ett annat sätt att få ur mig skiten istället för tårar.



Men ah.

2009-01-13 // 01:03:06

emo!

helt ärligt.. det är tragiskt att du ska behöva locka läsare via bloggkoll med "Häng med i mitt liv och se om jag överlever".

mår man så dåligt så tar man väl inte så lätt på det?!

2009-01-13 // 01:22:07

Jag har själv samma jävla problem

2009-01-13 // 07:03:35

Men snälla sluta med det där emo. Hon tar nog inte åt sig av att du säger emo!

Tänkte säga att jag har faktiskt inte gråtit på flera dagar och jag hatar det! Jag ser tårar som att rensa hjärnan och skölja ögonen men dom vill bara inte komma. jag liksom saknar dom.

2009-01-14 // 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback