Ändrat text !

Taggar:
Bloglovin
Sandra,

hoppas att du är nöjd med den nya texten, och stilen.
Är det något mer, skriv
allihop ! =D


Jag kan anpassa mig till det mesta !


Haha jadu.. antingen är det nåt fel på min dator eller så har det inte ändrats än, för du har samma teckensnitt fortfarande. Vet inte vilket som vore bäst, vilket som helst egentligen.. nästan,.

2009-01-26 // 19:36:13

Ser fortfarande lika dant ut. Det är samma tecksnitt som i dina inlägg, i kommentarerna man skriver och allt det.. Det är bara kategorierna och arkivet som ser typ normalt ut, som times new roman eller nåt.

2009-01-26 // 19:43:09

Nix, still the same problem. Men det kan jag leva med tror jag :p

2009-01-26 // 19:51:15

Om man läser direkt på sidan är massa tecken fel, men om man kollar via bloglovin ser den normalt ut. det är ngt fel på blogg.se skulle jag tro, för som sagt, genom bloglovin ser det bra ut =)

2009-01-27 // 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback