All denna mat-ångest !

Taggar:
Bloglovin
Ja, ni vet ju när folk tycker att de är tjocka och ältar det rätt länge så slutar de äta och tränar sjukligt mycket ?

Så önskar jag att jag hade det, jag vet att jag är helt dum i huvudet som tänker så, men det får ni tycka !

När jag mår skit över min kropp (vilket jag gör nästan konstant) så hetsäter jag och sedan mår skit över det och äter ännu mer !
Förvånar mig att jag inte väger 100 kg !

Hatar att hetsäta, spy, ha den ångesten...
Fan, vad löjligt allt detta låter, det är jag fullt medveten om.

Men i mitt huvud finns mina "demoner" (försöker INTE efterlikna Berny Pålsson), och de debaterar dagen i ända om hur jag skall vara.
Varje dag har jag mer eller mindre en politisk kongress i mitt huvud. Allt jag gör skall undersökas i det minsta !

Hatar att jämt och ständigt behöva disskutera i mitt huvud hur jag skall göra något.
Kan vara allt från mat till även gångstil !

Orka vara så mentalt

fuckad !


Nääe...men jag blir ledsen när jag läser sånt.

Så tragiskt att människor ska behöva må som du gör.

Har själv haft endel problem i mitt liv, dock inte så allvarliga som dina.. Men jag vet hur jobbigt det är när man mår skit. O jag lider verkligen med dig!



En varm kram till dig!

2009-01-13 // 23:54:28

Nej, visst ska man inte jämföra problem på det viset..helt klart! Och det var inte så jag menade heller!

Har läst lite i din blogg, och du har det inte lätt vad jag förstått.

Jag har mer haft "vanliga depressioner" om du förstår vad jag menar. Sen har det vart jättejobbigt för mig också..självklart! Menar bara att jag ändå haft lindriga problem egentligen. Min uppväxt var felfri, fick allt jag ville ha osv. Om jag ser tillbaka på det idag..när jag mår ganska bra, så är det inte så farligt som det kändes då..utan ganska "normalt" så sett.. Jag var mest osäker på mig själv och jag skar mig i armarna, egentligen utan att ha någon anledning.. Men pga något så mådde jag dåligt..

Gaahh..jobbigt o förklara, men du förstår hoppas jag!!

2009-01-14 // 00:32:13

Jo, visst var det jobbigt att inte veta vad det berodde på.. Svårt att kunna ordna upp det då.



Och du vet ju som sagt vad det beror på.. Jobbigt bara att du inte vet hur det skall bearbetas. =(

Det är så svårt sådant där.. =(

Har du någon kontakt med din mamma nu?



2009-01-14 // 00:56:48

Okej..=(

Tråkigt att det skall behöva vara så. =/



Öhh...varför är de inte positiva till förslaget liksom? De om någon bör ju på ett eller annat sätt kunna hjälpa dig, och framförallt när du själv säger vad du vill göra, som kanske kan hjälpa dig en bra bit på vägen till välmående liksom..

Det är ju dåligt av dem.. Ibland undrar man vad f-n det är för fel på vården.

2009-01-14 // 01:09:26

Men shit vad B du är. Tragiskt att du kräver så mycket uppmärksamhet att du måste självömka i en jävla blogg, och sedan lägga 10kr för att nå ut till ännu fler. TRAGISKT, I SAY!

2009-01-14 // 01:15:11

Ah:(

Jeg føler akkurat samme som deg, akkurat nå føles livet mitt som et h...... :( Bare kontakt meg på bloggen hvis du trenger å snakke.

2009-01-14 // 13:07:17

Jag vet precis hur det är. Även om jag varit frisk på papper i flera år nu så slutar aldrig debatten i huvudet.



Ta hand om dig.

2009-01-14 // 13:07:25

Du har en riktigt fin blogg!

2009-01-14 // 13:09:36

Men..så ska det ju inte få vara alltså. =( det är såå fel ju.

Kan du inte anmäla dem för det? De finns ju där för att de ska hjälpa dig. De ska ju inte göra saker o ting värre liksom!



Jag håller en tumme för dig att ditt möte går bra den 23:dje!!!

2009-01-14 // 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback