Nytt community?

Taggar:
Bloglovin
Hm, har funderat på detta ett tag. Finns det något community för de som har psykiska problem och där de kan få råd av andra som när likadant? Om inte; borde man inte starta ett? Hör gärna av er med förslag o.s.v


Känner inte till nåt sånt community.



Nej jag vet verkligen inte varför jag mått så konstigt.. har bara vaknat och känt att allt är skit. Inget är roligt, inget är bra. Att jag är ensammast i världen och vet inte vad jag gör i den här lägenheten..

2009-02-14 // 14:44:40

hur länge har du fått vara på psyk?

2009-02-15 // 00:18:17

Hum, jag kan inte komma på någon sida, men tror det finns forum på vissa sidor. Någon borde faktiskt starta det, fär det är ju fler o fler som vill kunna prata om det. Om jag hittar någon sida så säger jag till iaf ^^

2009-02-15 // 00:21:59

Jag vet att man kan starta upp egna communitys på olika sidor, sök på google så tror jag att det ska komma upp lite olika :)

2009-02-15 // 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback