svar...

Taggar:
Bloglovin

Anonym;

ok, då kommenterade jag fel inlägg, men du skriver på ett annat ställe att "serquel (benzo)".
känns ju dock som om dy bryr dig, annars hade du väl inte ens orkat kommentera vad jag skrev?
bryr man sig inte så rycker man bara på axlarna och skiter i det.
men men..du får gärna förklara varför du frivilligt har en feltavad tatuering. (om nu stavning är så viktigt för dig).



Jag;

Hm, svårt att tro att jag skrev det om Seroquel,
troligare att det handlade om Stilnoct.

Jag bryr mig inte så, utan tänkte mer ta och förklara
för dig och kanske andra från Lund ett svar
på det du skrev.
Något jag hade gjort även om du hade vågat stå för vem du är !

Jag har stavfel där eftersom det uttalas likadant,
och för att jag är mycket intresserad utav
häxor, och det mesta inom det ockulta.
Därmed tänkte jag kombinera det.

Men du behöver inte förstå detta, så egentligen - jag är ganska trött på att besvara frågor till någon som är anonym.

Ha en bra dag !


försökte bli medlem på get help here, men fick det tyvärr inte att funka.



2009-12-27 // 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback