Shopping under gårdagen - Dagens outfit - Poesi - Mående - Ny patient

Taggar:
Bloglovin
Igår var jag och resten utav
behandlingshemmet på
"Göksäter", lite som mini-Ullared.

Här är några utav sakerna jag shoppat !
(klicka på bilden för större format)

prylar inredning spegel hårspänne bh trosa tavla vägg tandborste göksäter 

Diadem - 9,5o kr/st
Stort hårspänne - 12kr
Sax, med grymt fräckt mönster - 12kr
Tanborste
- 5kr/st
"Roll off ?" Sak som tar bort hår från kläder - 10kr


prylar inredning spegel hårspänne bh trosa tavla vägg tandborste göksäter

BH - 69,50 kr
Trosa 3pack - 45kr
Tvättställ - 10kr
Stor låda - 15kr
Liten låda - 10kr


prylar inredning spegel hårspänne bh trosa tavla vägg tandborste göksäter

Rund Spegel (Second hand) - 25kr
Rak spegel - 75,50kr
Tavla - 29,50kr/st


Eriiza prylar inredning spegel hårspänne bh trosa tavla vägg tandborste göksäter  Dagens outfit, Eriiza, prylar, inredning, spegel, hårspänne, bh, trosa, tavla, vägg, tandborste, göksäter
Klart man måste ha med min sexigaste min,
och för att vara riktigt speciell - dagens outfit !



Teckning, bild, dikt, poesi, eriiza, blogg

Skriver ned lite "poesi" här...

And now I will burn
forever in my own detruction.

Kind of feels good.

To no longer have to think of
all those miserable days...


Borde jag göra en egen kategori för detta.. ?



Har mått sådär de senaste dagarna...
Har varit hemma mycket, vilket
känns jättebra, hoppas bara att den här
nyfunna energin håller sig kvar ett tag till.

Idag får vi förresten en ny patient hit.
Hoppas att han är trevlig.
han var tydligen i min ålder.
Vilket känns bra, alla andra här är ju
ca; 40 år gamla...


Vad skönt med lite folk i din egen ålder! Även om sådana som är lite äldre också är trevliga så är det nog ändå roligast att umgås med människor i sin egen ålder. Särskilt när man är ung, ju äldre man blir desto mindre spelar ålder roll (har jag lärt mig eftersom jag ju känner mig så gammal, ha ha).



Kram

2009-12-01 // 13:29:25

Det vet man ju såklart aldrig. ;) Hoppas att han visar sig vara okej! Kram

2009-12-01 // 15:00:33

Oh, fina speglar! Jag gillar dina glasögon också. ^^ Var har du köpt dem?



Hur länge har du bott på behandlingshemmet, förresten?

2009-12-01 // 17:43:26

jag älskar den där bilden på ditt ansikte. du har så fina drag! så sensuella läppar.. jag älskar hur ditt ansiktes kvinnlighet bryts av med ett par metallbitar. det är så.. JAG. du har precis den där stilen jag bara blir mållös av.



får man fråga vem han är?



jag har haft en helmysig helg.. det jag kom ihåg tror jag. eller jag blev nog lite dryg där i lördags efter 2 ½ liter vin.. vi halvknullade på köksgolvet jag och min karl tills sällskapet gick. då söp vi vidare. haha!

2009-12-02 // 00:46:34

Speglarna var jättefina! Älskar att handla billigt, nu fick du mig att vilja åka till ullared :D

2009-12-02 // 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback