Ny patient ! =D

Taggar:
Bloglovin
Idag kom ytterligare en ny patient.

Men inte henne jag tänker
på kring rubriken.




Kom en kille igår.
Hur skysst (stavning?) som verkar
hur underbar som helst.
Han är 19 år, rökare (lika med
Eriizas nya sällskap),
oc har grymt
bra musiksmak.

Känns bra att ännu en gång
någon här som man har något
gemensamt med !!!

Så idag har jag haft en grymt bra dag !


Eriiza is happy people !



poesi, dikt, glad, röd, psyk, bup, eriiza, svart, kläder, vintage, mode, blogg
Tröja (Axelvaddar) - Gratis från mammas garderob


Skrivna rader...

Vi är alla snöflingor.
Vi är alla gjorda av stjärnstoft.


härligt med en bra dag :)



sv; eller hur :D

samma här! haha, det var min favoritfilm + låt när jag var liten :P

2009-12-02 // 16:41:45

Åh va kul med nytt sällskap för dig!

Sv: hihi jag vet men idag köpte jag ett par ännu finare! :D

2009-12-02 // 22:25:35

wait.. nu har jag lagt ihop ett och två. du är på något slags behandlingshem va? kul att det kom nån du gillade ;D



nä jag undrade vem idioten i rubriken var. fast de har jag inte med att göra så vi droppar det..



sweetface!!! hur har din dag varit?? jag är jättenyfiken på dig nu all suddenly!

2009-12-02 // 23:02:10

Vad kul att han verkar vara en trevlig prick! =)



Kram Sanna

2009-12-03 // 08:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback