Fuck, vad irriterande allt är !!!!!!!!!!!!!! / Poesi ?

Taggar:
Bloglovin
Jag är så himla trött på allt.
Försöker att få saker och ting att
fungera, men allt verkar förgäves.

Skall ha soc-möte - igen, på tisdag.
Ang. eventuell flytt till Uddevalla,
och att börja skolan där.

Dock så verkar det vara rätt kört.
Ja, ja, jag vet att jag är supernegativ,
och det får ni jättegärna tycka.



Men om man lever mitt liv, att
alltid få saker och ting mot sig
oavsett vad man gör, och hur mycket
man än försöker, då blir man just så här negativ.


Känns som att alla hatar mig.
Att ingen vill umgås med mig, och de
som gör det, gör det för att vara
allmänt trevliga...

Vet inte längre vad som är sanning
och vad som är inbillning..


Welcome to my world...
http://getHELPhere.jinity.com/



Poesi ?

Tankarna som invaderar huvudet.
Tankarna, som ilskna bin sticker mig
så som smärtande minnen.

Får inte tag på en enda tanke,
de är för många.
De surrar obehärskat.
Jag är fylld med ett entonigt brus...


hej



vad kul, att du gjorde de, har en privat blogg med, kan inte komma in på sidan.

2009-12-11 // 14:37:39

ja får hoppas det funkar sen

2009-12-11 // 14:51:56

hehe ja verkligen, tänk att få inreda med precis vilka grejer man vill även om typ en vas kostar 10.000 :O omg, men frågan är, skulle man bli lyckligare av det?

2009-12-11 // 15:11:12

Sv: Haha, jag fick näsblod en gång på ett prov, sen fick man springa genom hela skolan med blod i hela ansiktet för att komma till skolsköterskan.. Nice.. xD



Man måste få vara negativ ibland, annars funkar det inte. Och även om jag bara "känner" dig genom internet så tycker jag att du verkar vara en härlig person :D



2009-12-11 // 17:33:28

:(



hoppas allt blir bättre snart

2009-12-11 // 17:35:47

Ja, klart jag kan länka till din sida! Just nu verkar den ligga nere dock, så jag väntar tills det fungerar bra igen så blir det bättre effekt. =)



Önskar dig en fin helg! Kram

2009-12-11 // 22:01:50

Har blivit medlem på sidan nu

2009-12-12 // 00:49:21

ja hoppas de funkar snart

2009-12-12 // 16:43:37

Ja ellerhur va den snygg, de bästa är lösenordsskyddande inlägg! :D



Ja gud, fy fan för soptipps lägenheter :P

2009-12-12 // 16:49:37

Fan Eliza, ryck upp dig! Jobbigt att läsa din blogg ju, jag hade förresten velat träffa dig och inte för att vara trevlig utan för att det var längesedan och jag saknar dig.

2009-12-14 // 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback