Förlåt för att jag inte skrivit . . .

Taggar:
Bloglovin
Ja, som sagt förlåt för att
jag inte skrivit på länge.

Har varit så upptagen med att administrera
det nya communityt (länk).


Nåja, här kommer något jag skrev för hand;

Mår skit och haft fullt upp med
communityt.
Rätt svårt att göra ett nytt.

Saker som gör mig inte så himla glad just nu;

  • Hinner typ aldrig träffa mina vänner.
    Och när jag väl gör det så brukar jag vara
    påverkad utav något för att orka.
  • Haft migrän i veckor - spytt och haft extrem ledvärk.
  • Aron (läkaren) vill inte sätta en diagnos på mig,
    trots att jag har en bra aning om vad den kan vara.



Firar jul i min lägenhet från och med idag.
Med kaffe, öl, nudel & Special K. =D



Sv: Åh, tack så jättemycket!

2009-12-23 // 19:14:29

Du har gjort ett jättejobb med communityt. All cred till dig för det :-)



Hoppas att du får en fin jul!

Kramar

2009-12-24 // 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback