Förbannade julfirande...

Taggar:
Bloglovin
De senaste Jul-dagarna har flutit
förbi med öl, musik, TV, communityt,
Imovane & kanske lite sorg . . .

Dock så har det inte varit ledset
som det kanske låter.

Blir bara irriterad på allt detta Jul-trams.
Att det skall köras upp i ansiktet på folk,
att det är någon sorts "måste" att vara med
sin närmare familj, att äta Jul-maten etc.

Alla kan inte göra detta, kanske inte ens vill.
T.ex jag, jag har ingen lust att följa ert
"vanliga" schema.. 




eriiza, blogg, community, forum, kläder, dagens outfit, ullared, jul, fira, tablett, missbruk, sjuk, psyk, bup


Genomskilniga tunikan köpte jag
för något år sedan för kanske 30kr.


Man firar julen som man vill, tycker jag :)

2009-12-26 // 20:43:07

Håller med! Jag firar på mitt eget sätt, så som jag vill. Tycker inte ens om julen..

2009-12-28 // 12:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback