Fin musik + Måendet från min sida . . .

Taggar:
Bloglovin
Skeeter Davis - Don't they know it's the end of the world
Ni kanske känner igen den från filmen "Girl, Interrupted"..





Shit, jag med mina jävla vanföreställningar.
Jag inbillar mig att alla hatar mig.
Sedan tänker jag för mig själv;

-"Varför skulle de göra det ?"

Men sedan en ny tanke;

-"Varför skulle de inte !?"

Fy jag hatar det här.
varför kan jag bara inte vara lite "normal" och släppa
sådant, istället för att snöa in på det och
inte kunna släppa det...

popcorn, majs, svartvit, poloroid

Gaaaaaah, är så jävla trött på alla debatter i huvudet !!!!!!!!!

Som att alltid ha två st. Eriiza i huvudet.
Så som man ser på tecknade filmer.

Lilla djävulen och lilla ängeln...

djävul, devil, ängel, angel, cartoon, tecknat



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback