Christmas stories . . .

Taggar:
Bloglovin
Ett utav forum-inläggen från mitt community

Ja, nu har jag spenderat de senaste
timmarna med öl och olika sorters tabletter..
Hela degn har jag "mått bra", fram till den senaste halvtimmen
på behnadlingshemmet.

Nu är jag tillbaka i min lägenhet.
Dricker, pratar med folk genom internet
och lyssnar på musik...Det är kanske något vi borde börja med..
Tips varandra om bra musik...




Det var en jobbig jul, men jag klarade av det och nu är den äntligen över. Tror det är många mer än mig som tycker att det är en skitjobbig högtid. Hoppas att du fick en god jul i alla fall.



Nu har jag reggat mig på communityt igen och gjort lite reklam för den på min blogg! =)



Jul-kramar tillbaks!

2009-12-25 // 10:24:20

Sv: Åh, va bra, då hoppas jag att du tänker på mig då varje gång du ser en uggla med xD haha



Ah, men ja...alkohol kan fan vara bra ibland :P



Ja, kanske det, bilder kommer senare ;D

2009-12-25 // 11:12:38

Sv: Det är en hobby. sen läser jag estet-media med inriktning bildkommunikation ( foto, multimedia och sånt) så jag har det i skolan med :)

2009-12-25 // 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback