Bloggtips - Få fler besökare

Taggar:
Bloglovin

KLICKA HÄR (Den heter Nextblogg.se)



Sedan kommer du få ett mail
om att din blogg är godkänd.

Sedan fungerar det som Mer-Trafik.nu


Hoppas mina tips kommer till nytta. =)


Sv: Usch för att det ska blåsa också. Här blåser det inte men det började snöa lite smått. Annars är det också frost överallt! :P



Det var inte så farligt mycket på biologin, det är redan klart :D

2009-12-03 // 12:13:32

Okej, men när var det han kom och ville träffa dig då?

Skulle du vilja träffa han?

Jag vet vad min pappa heter och viste vart han bodde, så för ca 4-5 år sedan så skrev jag ett brev till honom. Men jag var för sen, fick tillbaka brevet eftersom han hade hunnit flytta. Efter det så kom jag på att jag nog inte alls behövde ha så mycket kontakt med han. :)

2009-12-03 // 12:34:16

Sv; expert på att rodna av Katarina von bredow...en bok som ja aldrig skulle ta i me tång ens..men ibland så måste man :/

2009-12-03 // 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback