Ännu ett svar, kanske det sista.

Taggar:
Bloglovin
Anonym;

hej igen - det är i detta inlägg du kallar sequel för benzo..
håller med om att det var onödigt av mig att vara så "hård" i min kommentar, det var onödigt och dumt. tycker man inget snällt ska man i mitt tycke hålla käften och det gjorde jag inte. uselt, det kan jag erkänna.


Jag;

Ok, jag skrev visst fel, men  det kan
ju också ha varit för att det var ett par dagar innan
jag faktiskt fick börja med den.
Och den läkaren (som jag inte anser vara bäst), sa
att det var benzo, han kanske själv mixade ihop det.

Förresten, tack för att du "erkänner" att du kanske var lite väl "hård". =)


sv: word. sen får dom bestämma vad man ska äta till middag och när man får titta på tv.. vad hände?! när började barn styra vardagen?!

2009-12-27 // 18:38:29

Ush va jobbigt med folk som skriver anonyma. Har själv råkat ut för sånt med. Varör inte bara våga säga va man tycker med sitt namn. Hoppas du har haft det bra. Själv mår jag Toppen idag!!



Peace

2009-12-27 // 19:26:59

Sv: Jag har varit och firat jul med släkten hos min morbror... Men NU, ÄNTLIGEN är julfirandet över för detta året för min del :D



Nu börjar bara pressen med nyår.... ^^

2009-12-27 // 20:18:15

svar: ja, det är ju det som räknas,haha

Vill man ha det fint så får man lida pin ;)

2009-12-27 // 20:45:53

njaaa... jag vill inte ha mina ibland så. skulle vara skönt med LUGN OCH RO

2009-12-27 // 21:11:54

svar: det handlar om en tjej "Jennifer" som blir en vampyr och så... det är inte så mycket att säga för då avslöjar jag allt:P men jag tycker du ska se den:)

2009-12-27 // 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback