Vad är det för fel på mig?

Taggar:
Bloglovin
Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag skall göra... Leva eller intoxa igen, i hopp om att det skall fungera? Å andra sidan känns döden sjukt skrämmande, man vet ju inte vad som händer då, tänk om nästa steg är ännu värre än det som är nu? Vet inte om jag vill vara kvar här och fortsätta hoppas på att bättre saker kommer att hända... Det går heller inte att rådfråga någon, alla säger samma sak


Livet kan inte bli sämre än botten iaf.. det vet både du och ja.

Och vi vet både du och jag att dö, det kommer vi göra ändå, så varför stressa dit?

Som du själv säger så vet vi ju inte om det är bättre eller sämre.. Är det värt chansningen eller risken?

Att ta sitt liv är den feges väg, hur läskigt det än är, den personen vågar inte stanna och kämpa och se om det blir bättre.

2009-04-10 // 21:11:12

Livet är förjävla jobbigt. Men det är som du säger, man vet ju inte vad som händer sen?

Kämpa på, du kan det, du är starkare än du tror och ditt liv kan bli bra.

Kram

2009-04-11 // 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback