Som vanligt blev det inget

Taggar:
Bloglovin
Jaha, då var man klar och glad för en gångs skull nu när jag och Sofia ( sofiamaisa.blogg.se/ )skulle ut. Men nej, hon gick istället till några kompisar. Bjöd visserligen dit mig, men jag som blev så glad för en Utekväll vill inte gå dit. Vad fan, vi hade ju bestämt!? Jaha, får väll sitta har och se dum ut as usual. Ja, jag vet att ni tycker att jag är dum i huvudet som reagerar så här, men det får ni tycka!


nej fan du är inte dum i huvudet , man har väll rätt att bli besviken ?!

2009-04-12 // 15:36:43

Tycker du har rätt att bli besviken.. har man bestämt så har man!

2009-04-14 // 00:05:09

vi skulle ju faktigst bara va där jag var i en halvtimme sedan skulle vi ju gå så jag tycker inte jag var så dum eftersom vi allt skulle ut !!

2009-04-15 // 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback