Gårdagen - Dagen

Taggar:
Bloglovin
Igår gjorde jag i stort sätt inget.
Visserligen blev jag väckt av käre Niclas som förklarade att han tappat bort mitt fridiskort.
Men söt som han är hade han köpt ett nytt i ersättning ! =)

Sedan gick vi och käkade pizza med Axel.
Efter det har jag verkligen inte gjort något...

Eller ja, laddade ned en massa awsome musik, som;
The Cranberries
Smashing Pumpkins
Eurythmics
George Michael
Nine Inch Nails
The Offspring m.fl

Idag kommer det väll vara samma sak, utan pizzan.

Kanske skall tillbaka till Lysekil imorgon. Får väll se vart vinden för mig !

Någon som har något bra musiktips ? =D


oh, I hate it när folk tappar bort ens grejer. fast man blir väldans glad nnär man får ersättning för det=)

2008-10-26 // 15:45:10

Kom på ett musiktips också; Hello Saferides senaste skiva.. den heter short stories nånting nånting ^^och A Fine Frenzy är väldans väldans också=)

2008-10-26 // 15:47:27

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se

:)

2008-10-26 // 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback