>> Bup-någon ? <<

Taggar:
Bloglovin
Ja, i fredags så var jag ju i Lysekil, eller ja, Brastad.
Var på fest, var glad att få komma ut lite
"in the real world".
Trots detta så blev det bråk och slagsmål.

Bråket blev av visst p.g.a mig.. En kille blev förbannad på sin tjej för att jag pussade henne för att gratta till hennes och hans förlovning.
Jag har inte gråtit på mycket länge, vare sig på skolan eller på Bup-avdelningen, men då kom allt på samma gång, det han sa mot mig, och för alla de gånger jag inte fått ut något alls.

Det blev en otrolig känslo-våg.

I lördags åkte jag då tillbaka till avdelningen och mådde sämre än vad jag gjort när jag åkte härifrån.
Fast det är väll inte så konstigt, var ju beredd på att få en trevlig kväll.

Träffade dock många av mina gamla och kära vänner.

Ingen visste att jag mådde så dåligt som jag gör och försökte
"övertyga" mig att jag inte behöver ta medicin och att jag inte behöver sitta här.
Hur gärna jag än velat tro på dem så vet jag hur det ligger till, men tack för att det åtminstonde verkade som att ni brydde er.

Det betyder otroligt mycket för mig.

För övrigt så köpte jag en bok igår - 'Snälla pappa, nej' har redan kommit till sida 112 och jag började vid 9 idag.
Lånade nu boken
'Bakom stängda dörrar', har hört att den är väldigt bra, så jag hoppas på det.

// Eriiza


Hej, Riktigt bra blogg, vore kul dom du ville joina oss på secondlife.com



vi finns på Secondsweden, du lär hitta massa med nya riktigt snälla kompisar på SL det lovar jag.



Kram

Lelle



http://tinasuniversum.blogspot.com/

2008-12-22 // 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback