Massa nytt - The bitch is back!

Taggar: Svart kung, blogg, den onda ringen, död, eriiza, falkenberg, filminspelning, filmpremiär, flytta, halsband, jourlägenhet, psyk, socialtjänsten, v.o, voice over, www.kedesign.se,
Bloglovin
I'm back!
 
Förlåt verkligen för att jag inte skrivit alls,
och verkat död mer eller mindre...
 
Men det har varit en tuff period för mig, både mentalt
och boendemässigt.
 
 
Boendet
 
Efter en helvetes massa möten hos soc
fick jag äntligen tummen upp för en jourlägenhet.
Så jag flyttade in förra veckan!
 
Äntligen slipper man ha den oron hängandes över en..
 
Anyway..
 
lördag skall jag till Falkenberg med Sara och kolla
filmen jag var med i, i slutet av sommaren - Här är bilder från inspelningen
Det skall bli roligt, gjorde också en V.O för filmen några veckor
sedan - det var läskigt! ;)
Filmen heter "Svart kung" och inte "Den onda ringen" som projektet
hette från början.
 
Kommer att skriva mer om vad som hänt sedan jag hördes av sist.
 
Svarar på lite kommentarer ikväll, resten får vänta till imorgon,
har en hel del att gå igenom..
 
Hur mår ni? =)
 
(Halsbandet kommer från http://www.kedesign.se/ med texten "You have the right to remain silent.")
 
 


åh fick du en lägenhet i göteborg? vart blev det någonstans? glad jag blir för din skull har tänkt att smsa dig flera gånger men jag tror jag tappat bort ditt nummer i ett telefonbyte :( har varit orolig för du inte uppdaterat bloggen på så länge och det brukar du ju göra. hoppas allt är helt okej med dig iaf och att du skriver mer framöver, alltid roligt att höra ifrån dig. kramar

2014-03-12 // 22:22:52

Härligt att du är tillbaka!

2014-03-12 // 22:39:15

Man ska ju skriva när man orkar och så. Glad att höra något från dig iaf och att det löst sig bättre med måeendet. Du har iaf funnits i mina tankar och jag har hållt tummarna för dig!!

Skulle va kul att se den filmen ;) hihi

2014-03-12 // 23:55:13

åååh välkommen tillbaka gumman! =D så glad att det verkar lösa sig! jag har kollat din blogg varje dag för att se uppdateringar o har inte gett upp på dig.. kram!

2014-03-13 // 08:13:43

DU ANAR INTE HUR GLAD JAG ÄR ATT HÖRA AV DIG IGEN! Har tänkt mycket på dig ska du veta, herregud, oroat mig men inte velat höra av mig ifall jag bara gjort allting värre (vet hur jag är själv, våndas till förbannelse när folk ständigt hör av sig när jag mår som sämst för du vill jag bara vara ifred).

MEN!

Gött att du lever, och att det börjat lösa sig! Jag har inte riktigt koll på hur det fungerar med jourlägenhet, får du ha den länge eller är det ett temporärt boende tills du kan få tag i något eget?

2014-03-13 // 09:19:05

Skönt att se att du är tillbaka :)

2014-03-13 // 10:27:13

Ganska skönt att få höra att du har nu en lägenhet & det är fixat. :)

2014-03-13 // 10:31:16

Va skönt att de har ordnat sig med bostad iaf! =D
hoppas du repar dig snart o är på banan igen!!
kram <3

2014-03-13 // 12:17:01

Vad innebär det med jourlägenheten då? Hur länge får du stanna där?

Här har det hänt en del också. Tex så ska jag med flytta tillsammans med barn och djur. Har sökt boende genom LSS vilket ju inte alls visade sig vara det lättaste...

Fick veta att de måste utreda om de anser att jag har behov först och bara det tar ett antal månader. OM min ansökan blir beviljad blir det en flytt tidigast i september. Blir den inte beviljad vet i fragglarna vad jag ska ta mig till för att få ett hyreskontrakt i försra habd från någon hyresvärd tror jag är omöjligt med tanke på alla mina skulder som jag dras med...

2014-03-13 // 18:14:39

Välkommen tillbaka :)

2014-03-13 // 18:20:36

Vad roligt att du är tillbaka! Hoppas att allt ordnar upp sig! :)

2014-03-13 // 19:13:31

Skönt att höra att du är back on track alltså. För jag tycker du gått igenom tillräckligt med skit så det räcker och blir över =)

Klockers att du hittat någonstans att bo också. Själv vet jag inte äns om jag bor kvar i Sverige framöver.

Men vi får se hur det blir. Cheers!

2014-03-13 // 21:08:58

Blir glad över att höra av dig =) Skönt att det löst sig till en viss del. Kram.

2014-03-14 // 01:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback