Inspelning, stress, sjuk?

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, Patient, Skakande scener ur ett glädjehus, dokumentär, dokumentärfilm, eriiza, film, filminspelning, kortfilm, scen, skådespelare, smink,
Bloglovin
Igår
 
Då var jag ledig, och det var ju skönt att
få chillat lite mellan inspelningar.
 
Idag
 
Jag skall spela in scen två till kortfilmen "Patient",
och då är jag klar med hela den.
Måste bara förbereda med smink (som blir speciellt).
 
Sedan blir det att rigga upp lite inför nästa
 kortfilm - "Scener ur ett glädjehus".
Och där blir det också speciellt, både gällande mina bröst och smink...
 
Den påbörjar vi imorgon.
Och om allt går smidigt, både tekniskt, skådespelarmässigt
och allt som tillhör, så kan jag åka hem till helgen.
 
MEN innan dess (OM vi hinner), skall vi filma
lite kompletterande bilder för dokumentären, och
resten av kompletteringen kring augusti.
 
Så tyvärr - ni får vänta länge på att dokumentären blir klar.
 
Vad är er dagens plan? =)
 
 
 


Jag tycker den röda hårfärgen verkligen passar dig. :D
Jag tror jag kommer animera ikväll, annars så nöjer ja med att spela mitt tv-spel skyrim. :)

2014-05-12 // 15:18:46

Ååh vad jag längtar tills att de alla dessa filmer som småfilmer och dokumentärer! Antar du lägger upp varje gång det finns en klar så man kan se. Är glad för dig att det går bra för dig i den biten iaf :) kram!

2014-06-04 // 00:21:10

Men shit vad kul med inspelningar!! Ditt hår är amazing också!

2014-06-05 // 14:23:41

låter så kul

2014-06-30 // 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback