Nu till filmning!

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, arboga, audition, borderline, casting, dokumentär, eriiza, film, filminspelning, foto, historia, kortfilm, långfilm, psyk, ptsd, skådespelare, tåg, uppdatering, ätstörningar,
Bloglovin
Hallå!
 
För det första
 
Tack alla som skrivit frågor och sådant som
kommer att hjälpa mig att berätta min historia!
 
Filmning
 
Sitter på tåget nu, på väg till Arboga.
Kommer bli stressigt.
2 filmer, kompletterande audition & dokumentär.
 
Har med mig dator, så när jag har tid och så
kommer jag att uppdatera om hur det går.
 
Tyvärr får jag inte ta kort under inspelningarna,
så sådant får ni tyvärr inte se.
 
Är klar om 2-3 veckor, och i slutet kommer jag att
få se det jag spelade in förra året med samma filmbolag - spännande!
 
Vad har ni för planer det närmsta? =)
 
 
 


Åh så kul med filminspeling! Hur kom du på att du ville göra någonting sånt?
ps. du hör säkert det här ofta men det är starkt att du vågar berätta vad du går igenom i livet. Du är så stark!

2014-05-05 // 12:35:00

Underbart att höra att du har det bra. Jag uppfattar det som om du har det i alla fall. Vill se fler filmer med dig! Du är en sån intressant människa och väldigt begåvad.

2014-05-05 // 21:42:58

Varför har du två header?

(Det visas en på dator och en via mobil)

2014-05-06 // 20:22:31

Sv: Förrästen glömde tacka din kommentar om min header har bytt igen.

2014-05-07 // 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback