Jag lever

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, alkoholist, alkoholmissbruk, arboga, balans, blogg, borderline, dokumentär, dokumentärfilm, eriiza, film, filminspelning, inspelning, kortfilm, ptsd, skövde, ätstörningar,
Bloglovin
Hallå!
 
Vet att jag inte skrivit på väldigt, väldigt länge.
 
Har bara haft en jobbig period, och som flera av er
minns så kan jag ta avstånd från datorn till 100% under en sådan tid.
Har druckit i stort sett varje dag i ett par månader,
så jag har varit ur balans...
 
Skall försöka börja nu igen, men har lite att göra först.
kommentarerna får vänta lite, har en del jobb.
 
Och jag behövde börja filma igen, just för att
komma loss ur min dåliga period.
 
Är på filminspelning
 
Är återigen i Arboga och filmar, förmodligen blir detta
sista inspelningstillfället för dokumentären.
 
MEN det kan behöva kompletteras något litet senare,
vi får se med tiden etc.
 
Måste nämligen tillbaka till Göteborg senast den 5:e.
 
Sedan till Skövde
 
Då skall jag dit och spela in en kortfilm, förhoppningsvis
över bara en helg - om allt går bra såklart. ;)
 
OCH jag behöver texta min dokumentär, och översätta
den till engelska.
Skall alltså lyssna genom 3 timmar av prat och skriva ned varje
ord jag sagt - sådant tar tid...
 
Hur har ni det?
 
Hör av mig snart!
 
 
 


Tråkigt att höra att du haft en väldigt dålig period och druckit en del. Men du tar dig ur detta! Tänker ofta på dig. Vet inte varför jag inte hört av mig. Har väl varit för upptagen med annat, men jag bryr mig om dig. Önskar dig allt gott. Kul att du kanske ska bli aktiv på bloggen igen. Kram på dig!

2014-07-24 // 12:15:42

Så otroligt underbart att se ett livstecken från dig. *Kram*

2014-07-24 // 22:21:29

jobbigt att du haft en sån där period som du mått skit!!!
men skönt ändå att du vet hur de funkar bäst för dig.. <3

här kvävs man av värmen är 31grader i skuggan o inte en vindpust från träden jag avlider snart känns de som..

har heller inte varit så aktiv på bloggandet lr läst så mkt när de e så här varmt o solen skiner så gör man lätt annat..

ta hand om dig..

kram <3

2014-07-25 // 16:27:34

jag har det braaa! saknar att läsa dina inlägg. jätteskönt att höra att du lever!! ta god tid på dig tills du mår bättre igen :) längtar efter att läsa mer om dina inspelningar osv!

2014-07-26 // 08:34:02

Kul att du skrivit igen jag har bytt header idag :-)

2014-07-27 // 10:36:39

Skönt att se din uppdatering, tråkigt att du mår dåligt :/ Förstår att du skippar datorn, kan vara bra att göra i perioder tror jag. Hippas du snart mår bättre!!

Ta hand om dig!!

2014-07-30 // 00:09:29

Hoppas du mår bättre snart!

2014-08-03 // 13:05:46

Hej!
Det var länge sedan jag var här inne i kikade. Tråkigt att det är sådär med dig, men hoppas att det blir bättre snart.
Jag är tillbaka med min nya hemsida/blogg som du jätte gärna får kika in på www.linatsutsumi.com.
Hoppas allt löser sig! Kramar

2014-08-14 // 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback