Audition - Ny medicin

Taggar: Eliza Sica, Voxra, audition, dator, inställd, medicin, mejl, spårvagn, uppdatering,
Bloglovin
Audition
 
Igår skrev jag att jag skulle på audition.
Precis innan jag skulle gå mot spårvagnen, så tänkte
jag kolla datorn snabbt - och det var ju tur!
 
Fick ett mejl om att det blev inställt, och
att de skulle höra av sig längre fram.
 
Jag var peppad, men nåja, skönt att jag hann läsa innan jag åkte! =)
 
Ny medicin
 
Idag börjar jag med min nya medicin - Voxra.
Kommer att uppdatera under tiden om hur den fungerar
på mig, och hur jag mår!
 
Men hur mår ni? =D
 
Och vad er plan för dagen?
 
 


Voxra är bra. Äter den jag också.
Planer för dagen... Ska till sjukhuset nu :(

2014-04-03 // 13:18:57

Svar: Se det som så att det förlorar en bra skådespelare! Det är tråkigt att de behandlar folk så. Även om du skulle vara nybörjare (vilket jag inte riktigt tycker du är) så kan du ju också ha åsikter, tips och förslag på förbättringar och annat!
Eftersom du vart med på så många inspelningar har du sett hur andra arbetar på ett sätt som är bra så det är ju klart du delar med dig av vad du vet.
De borde ju vara tacksamma istället för att klandra!

Vad skönt du är på bättringsvägen iallafall!

Jag skickar iväg ett litet mail ;P

2014-04-03 // 13:44:16

Sv: Ja, soligt & härligt hos mig. :)

2014-04-03 // 14:19:03

nääh de kommer o går dessa utbrott!!
idag på morgonen gick de skapligt!
o lämna på dagis va inga problem =)
han va så snäll o då hade vi även varit på bvc med o kollat öronen då han ska få en remiss till öron näsa hals i jönköping så de kan kolla hörseln på honom!!

men de verkar ju vara som en oerhört skoj person lr personer o jobba med som verka lite skitsofren (hur de nu stavas) haha!!

kram <3

2014-04-03 // 14:36:37

Svar: Då är det väldigt MÄRKLIGT att de beter sig som de faktiskt gör. Om du blivit inkallad för ATT göra dem sakerna men ändå gnäller. Nej, då kan de ju få vara ensamma :)

Såg det, tackar så mycket!

2014-04-03 // 14:50:26

nej, vem är det? :)

fast du hade väl ingen ätstörning när du bara var några år gammal?

2014-04-03 // 17:33:35

Haha, vilka omogna typer! :)

Har själv haft voxra, hoppas den fungerar bra på dig! Håller tummarna! Kram

2014-04-03 // 17:38:00

Ååh så tråkigt! :/

2014-04-03 // 21:44:40

http://aspieblogg.se/2014/april/mitt-i-en-mardrom.html#comment

Hur jag mår... Jadu... Jag vet inte hur jag ska svara på det... Enklare om du läser dagens blogginlägg...



2014-04-03 // 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback