Audition idag!

Taggar: Eliza Sica, aggressiv, arg förväntansfull, audition, casting, film, göteborg, intressant, komedi, krasslig, läskig, planera, roll, sjuk, spännande,
Bloglovin
Hello everyone!
 
Är fortfarande krasslig idag, men betydligt bättre
än igår, så idag orkar jag med audition!
 
Kommer bli intressant, då det är en komedi.
Inte direkt gjort komedi förut, så kommer att bli spännande!
 
Som ni nog har förstått är jag mer av en person
som gör "läskiga", "arga", "aggressiva" roller. ;)
 
Hoppas ni önskar mig lycka till!
 
Vad har ni för planer idag?
 
 


Kul! Lycka till!
Själv mår jag skit. Och har inga planer alls, mer än att försöka fly med piller :'(

2014-04-02 // 15:11:44

Lycka till :D

2014-04-03 // 09:01:24

lycka till :)

2014-04-03 // 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback