Jobb igen!

Taggar: apodos, blogg, borderline, den bleka skuggan, eriiza, film, filminspelning, fotografering, göteborg, henrick rangsjö, imovane, medaljens baksida, modell, nässjö, piller, psyk, semper fi-serie, seroquel, stilnoct, stockholm, sömnproblem, tabletter, veckans blogg, zolpidem, zopiclone,
Bloglovin
Hallå!
 
Imorgon skall jag åka till Nässjö (som jag nämnde i gårdagens inlägg).
 
Sedan bär det av mot Stockholm för att fotografera
för bok nr. 2 i Semper fi-serien, skriven av Henrick Nässjö.
 
Bör få apodosen idag, hoppas på det, då har jag mina
sömntabletter under tiden som jag är borta.
Är tillbaka lördag/söndag natt, eller senare på söndagen.
 
Vad hittar ni på under helgen?
 
 


angående mitt inlägg så har de inte hänt nått mer än att de spökar!!!

o får mig att flippa o må dåligt!!
Vet inte när jag vaknade upp o bara kände "glädje" hela dagen sist? =O

tragiskt så här när man tänker efter.

Önskar jag kunde göra nått för dig..
Har en kompis i göteborg men hon har redan hyrt ut sin lägenhet i andra hand =(

Men kanske kan höra med henne om om hon vet om någon annan??? =)

kram <3

2013-09-18 // 14:34:52

sv: Denna blogg är helt ny, har dock bloggat tidigare :)

2013-09-18 // 21:21:17

Lycka till med fotograferingen! :)

2013-09-18 // 21:29:47

Frågade båda mina kompisar i Göteborg..
De hade tyvärr ingen koll.. men de tipsade om de du redan prövat =/

Hemskt ledsen!!

Hur gör man för o vara med i den då? =P
kram <3

2013-09-19 // 07:10:13

Hoppas du får en trevlig helg. Jag har faktiskt inga speciella planer.-

2013-09-20 // 19:18:57

Kul med så mycket jobb. Jag ska inte göra mycket i helgen. Jag ska hem till min gamla hemstad och hälsa på pappa och småsyskon. Annars blir det inte mycket, eller antagligen ingentng.

Lycka till med jobben!

2013-09-20 // 19:53:22

Hej! Var länge sen jag hörde från dej... jobben verkar rulla på fint, men tråkigt att du mår sämre(?)... bostadslös är ingen lek, hur länge får du bo?? Stora kramar!!

2013-09-22 // 16:18:08

Hoppas det går bra på fotograferingen :)

2013-09-23 // 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback