PSYK - Började i ny grupp

Taggar: blogg, eriiza, göteborg, hälsa, novell, novellkapitel, poesi, psyk, psyl, tjo gong,
Bloglovin
Började i Tji Gong
 
Gruppen gjorde mig ändå något besviken, inte p.g.a de andra patienterna,
utan för att jag redan gjort detta.
Fast då kallades det Kroppskännedom.
 
Fast när jag fick information om gruppen, och hur det skulle fungera, så var bilden annorlunda
än hur den egentligen såg ut.
 
ANYWHO...
 
 
Hade en dialog natten innan, alltså en dialog jag föreställde mig i huvudet,
om att jag skulle träffa någon där som läst min blogg.
 
När jag kom dit, då sa en trevlig tjej (som jag efter gruppen tog en fika med), att
hon hade läst min blogg.
Det var roligt att få lite positiv respons, och att fler vågar hälsa på mig.
 
OM NI...
 
Ser mig någon gång här i Göteborg, säg "Hej!", var inte rädda för mig! ;)
 
Och OM ni är intresserade, kolla in min "poesi" och
novellkapitlen jag skrivit på --> HÄR
 
Och kolla i min sido-MENY för att ställa frågor.
 


Sv: Vi får ser hur det blir (: Jag vill gärna spela i band, men min största dröm är faktiskt att bli låtskrivare och producent!

2013-05-14 // 18:10:11

började på första och är väl snart på andra novellen hehe :)

2013-05-14 // 18:24:20

Jo, jag fattade det :)

2013-05-14 // 18:47:45

Nej, men jag tänkte göra det i framtiden, kanske väldigt snart! Jag vill utvecklas mer först på egen hand. Jag tycker det är viktigt när mn går in i den branschen så man inte står mitt i allt virr varr och tappar bort sig själv på vägen

2013-05-14 // 19:19:11

haha jo man kan ju som säga att vi redan är zombies, såg en trailer för Warm Bodies och då pratade han lite om hur det var förut.. Alla gick runt med sina iphones eller var vid datorn så det såg inte ut att vara stor skillnad mot när alla var vandrande döingar.. :)

http://youtu.be/4GKzwcCbLCI?t=1m28s

2013-05-14 // 19:36:08

Vill också se den! :) Han som spelar R är ju med i Jack the Giant Slayer också.. :) Vill se den med! Ska kanske skriva ett inlägg med alla filmer jag vill se haha.. Har inte mycket att skriva om känns det som.. :/

2013-05-14 // 19:49:08

Sv: Hehe, det är nog min syster Johanna som du har sett bild på. Hon är smal. Jag brukar inte vara med på bild så mycket...:P

/Sara

2013-05-14 // 19:52:08

Har tyvärr inte så värst många läsare ändå haha xD Är upp till 10 personer per dag som är unika besökare, om ens det haha :)

2013-05-14 // 20:04:42

ja men precis. =/

skrämmande som fan så de är.
hoppas du har sluppit fler kommentarer nu.. <3

2013-05-14 // 20:18:21

Sv: Det skiljer ca 10 kg mellan oss, men jag tror kanske inte att det syns så jättemycket på bild. :P

2013-05-14 // 20:29:41

haha låter ju som en rolig tillvaro =P

2013-05-14 // 20:30:58

Nja tror inte att de beror på de.. jag tror mer att de beror på att dom anser att du e stark o modig som törs vara öppen med det. men istället så klagar dom ner på dig o tracka dig för att de själva ska känna sig bättre o inte ha så jävla dåligt samvete över va de gör med sitt liv osv. lr nått..

människan är en ond djävul vissa stunder. <3

2013-05-14 // 20:45:01

Jag tror att många går in i musikbranschen alldeles för snabbt och sedan inte veta vad de själv vill. De är ju därför många i musikbranchen blir missbrukare, tror jag. Sedan finns det de som väntar alldeles för länge innan det händer något, men det kommer nog inte hända mig, hoppas jag haha (:

2013-05-14 // 20:45:01

Sv: Nej tjock är jag inte, men vill ändå gå ner ca 10 kg ;)

2013-05-14 // 20:49:02

Nope tog Sertralin Actavis förut och den hjälpte i början med att jag inte blev lika deprimerad och slapp mardrömmar ett tag men sen slutade den fungera så har slutat med den.. Läkaren skrev ut Cymbalta åt mig men har inte testat den ännu..

Okej jag ser på One Piece :) Har redan sett alla 595 avsnitt men ser om serien nu haha..

2013-05-14 // 21:33:25

Jag har alltid blivit rådd att gå till gruppterapi, men alltså jag skulle vara för obekväm för att prata med inför/med en massa främlingar och det skulle ta en evighet innan man liksom "kom igång på riktigt". Jag menar, det är svårt nog att ha med en vanlig psykolog att göra. För visst är det något i den stilen du var på?

Det är ju bra att det finns och att det fungerar för vissa, men kändes det inte konstigt?

2013-05-14 // 22:13:08

Jodå det gör jag, men ligger efter med rätt mycket nu så är rätt jobbigt just nu.
Ja jag såg det, är det liksom typ heltid osv eller får du bara hoppa in rätt sådär typ? :)

2013-05-15 // 07:27:28

Jag säger hej om jag ser dig någonstans! Skulle vara riktigt kul om jag kunde få träffa dig någon gång. Du är så fin.

2013-05-15 // 12:30:18

Ser jag dig lovar jag säga hej :)

2013-05-19 // 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback