Novell - Kapitel 5

Taggar:
Bloglovin
Nu är nästa kapitel uppe:
 
Kapitel 5 <---  Klickbar länk.
 
Ge gärna lite kritik, positiv och negativ.
 
Måste bara påpeka (då vissa kommenterat), jag skriver som jag gör av en
anledning, inte så att jag inte skulle kunna skriva en "riktig roman", utan språket
är medvetet skrivet på detta vis.
 


SV: 9an jag befann mig i en stad där INTE globen finns. Globen ligger i sthlm. så jag frågade han åt vilket håll globen ligger, som att jag trodde att jag var i sthlm :)

2013-05-16 // 19:39:57

Tack, me like :-)

2013-05-16 // 19:45:10

SV: Jag visste att jag inte var i sthlm. Jag ville bara driva med killen :D haha

2013-05-16 // 20:08:10

- Jo kanske, men jag verkligen hatar vården. Jag blir alltid så dåligt bemött:(

2013-05-16 // 22:38:33

Även fast din novell inte är fantastisk så gillar jag ändå att läsa den nu! :) innan tyckte jag inte den var så bra. Men sedan i 4:an och 5:an blev det mer intressant att läsa! Fortsätt! :)

Btw. Tänkte fråga ensak jag tänkt på angående när och hur du skriver novellerna. Jag själv gillar också att skriva noveller, sådär som typ du skriver. Realistiskt och nakens ärligt. Att följa en persons dag/tankar osv. MEN IAF! Eller hur är det så att du skriver personer mycket ifrån dig själv och Tina egna tankar och bekymmer? Brukar jag göra. Det blir lättare så att få det bra!

2013-05-16 // 23:51:58

haha oj..xD svarade via telefonen så det blev lite fel..xD men kort och gott var att jag fortfarande har ont i halsen och att jag skulle mima idag.
men i morgon tror jag nog att jag kommer kunna sjunga igen! :D

2013-05-17 // 00:29:48

what, du skriver medvetet som en högstadieelev som inte har godkänt i svenska? varför? jag vet barn som bloggar som skriver bättre än så här. taskig undanflykt, du är väl ändå 22 år?

2013-05-17 // 05:55:32

jag vet inte om du har läst sånt men pinsamt nog påminner språket om usla och illa skrivna porrnoveller. man sitter bara och väntar på att historien ska utvecklas till något sånt tyvärr. det är nog den bästa liknelsen jag kan göra

2013-05-17 // 05:58:00

Med min lilla familj så är de la bra förutom att Arvid fortfarande vägrar sova en hel natt själv i sin säng av någon jävla anledning så man måste alltid förr lr senare gå in t han o få sova brevid han..
gö jobbigt men men.

Med mig är det så där jag håller på o smälla av i värmen då jag lider av värmeutslag med mitt upp i all allergi...
trycket på bröstet har ökat så mm ja jag vet inte =P
men ska ju på ultraljud på hjärtat på Tisdag så får la se va de säger =D

Hur går de själv med alla film inspelningar osv?? =D

2013-05-17 // 08:22:37

Haha jaså?
Jag har aldrig gillat rosa. Hade dock babyrosa hår en gång, och älskade det, men som hårfärg känns det som en helt annan sak:)

Jag har alltid haft svårt att sova bara. Oavsett om jag är dödstrött när jag lägger mig kan jag inte sova. Går inte att stänga av tankarna, inbillar mig saker, känner mig inte trygg.

2013-05-17 // 11:00:18

Lite samma för mig också. Tar tid för mig att somna till! Jag önskade att jag var som min kille, kunde somna var och när jag ville utan problem. Lyx!

Jag ska dit för att fira att min pappa fyller år. Vi ville åka iväg någonstans och han ville åka iväg till Irland eftersom att han aldrig vart där (:

2013-05-17 // 12:55:21

Jaa, jag me!! Haha :D
Nä det är sant, det gör man ju aldrig. Men asså vad är det med folk och negativa kommentarer?:P

2013-05-17 // 13:56:39

SV: Om vadå alltid är frisyrfotogarfering?^^

Tack, försöker krya på mig men det är inte sååå himla lätt, haha. Tyvärr :/ Det är rätt jobbigt att dras med detta samtidigt som man kämpar med andra problem med :/

Nu känner jag mig som en sån här som vill lägga över sina problem på andra, precis som mina läsare varit mot mig, men så menar jag absolut inte och jag undrar om du har lust att lyssna lite smått? :) Isåfall får du jätte gärna mejla mig. Annars förstår jag om du har eget att ta hand om och inte känner för det över huvud taget med :)

2013-05-17 // 15:14:07

Vad händer i gbg, denna fredagskväll? Jag ska dricka några öl och kolla serie och redigera foton.

2013-05-17 // 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback