En hel del jobb!

Taggar: annons, backa teater, falkenberg, film, inspelning, jobba, medaljens baksida, skådespelare, skövde, spelning, svt, upptagen, utopia,
Bloglovin
Hello!
 
Har en del att göra nu.
 
Fick ett samtal igår från Backa Teater (här i Göteborg) för att
vara publik för en av deras pjäser de hade förra året.
Den föreställningen såg jag - Utopia (länk) - den var sjukt bra,
så jag hade anmält mig som publik när jag såg annonsen,
då jag gärna ville se den igen.
Så på tisdag och onsdag skall jag dit för att vara med på inspelningen!
 
Denna inspelning skall alltså sändas på SVT,
vet inte riktigt när, men den skall.
 
Under kommande helg skall jag till Falkenberg igen,
eventuellt även till Skövde för en annan film,
så det är en del att göra!
 
Även tre filmer under sommaren där jag inte har klara inspelningsdagar ännu.
 
Hur mår ni? =)


Låter som du har lite roligt på G

2013-05-31 // 20:39:03

Du behöver inte alls be om ursäkt för det (: Det är mänskligt att vi har ett liv utanför bloggen också (;

2013-05-31 // 23:19:12

Det är lungt vännen är inte så aktiv heller på o skriva inlägg o svara alla känner jag.. =P
har min jävla down period just nu då alla mina så kallade "vänner" hackar ner på mig!!!

Har fan INTE en enda vän som är "normal"

=(

2013-05-31 // 23:29:57

Haha ja du har verkligen mycket just nu ^^

SV: Ja men det är absolut ingen fara ;) Jag är ju som sagt likadan just nu. Kommer svara på ditt mejl så snart jag orkar ta tag i det :) Känns som jag ahr en hel hög med mejl (och det har jag också) som bara finns där och inte kan bli besvarade :P det tar emot då jag tänker börja..

2013-05-31 // 23:35:30

Sömnproblemen försvann när jag kom upp till Norrbotten otroligt nog ! :) Sååå skönt att sova en hel natt liksom..

Hoppas du får en fin dag!

2013-06-01 // 17:21:10

Jag mår väl bra..har vart på ikea i uddevalla idag och på bio såg på baksmällan del 3 och den va värd att se på duken. Har spelat agricola ett sällskapspel med tony och vart på pingvin och käkat.

2013-06-02 // 00:01:20

SV: Skönt att veta :) Det känns ändå som kommentarer är något som är lättare att svara på än alla dessa mejlen ;) jag har ändå kommit igång rätt bra och är nog framme på ditt snart ;) haha. Men ja, prioriteringar :) Man prioriterar ofta fel, på tok för ofta ;)

2013-06-02 // 00:04:12

Det låter spännande.
Är du i skövde och har tid över så skulle jag gärna träffa dig :)

2013-06-02 // 00:19:19

säger att jag ska vara glad över att jag lever!
haha eh ja jo visst men alltså de begriper ju inte ett skit. de finns ju en anledning till att jag skriver av mig på "facebook" för att jag har hållt för mkt inom mig för lång tid.
o när jag väl yttrar mig ja då "gnäller jag hela tiden är hysterisk osv"

ungefär så där..
o så skulle jag visst tänka på att de va dom som hade de värre än mig.. jo ja visst det.. men jag har ALLTID tänk på andra i första hand jämnt. tyckte de va på tiden att jag började fokusera på mig sj istället.. Men de får man visst inte när man är jag.. =(


kram <3

2013-06-02 // 12:37:13

kul att du har så mycket på gång! :) KRAM.

2013-06-02 // 15:38:28

Hoppas du lyckas få ihop pusslandet då så inget krockar.

2013-06-02 // 18:13:45

Så roligt att läsa att du har roliga saker framför dig, att du får göra sånt du älskar :)

2013-06-02 // 22:43:25

Tufft schema.
Själv är jag litet stukat av rehabmötet. Är så less på alla lögner från arbetsgivaren.
Ska försöka borsta upp mig igen.
Ha det gott.
Kram

2013-06-02 // 23:28:27

åh va kul :)

2013-06-04 // 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback