LONDON-Gratis skor-Bio

Taggar: bio, blogg, city airport, dator, england, eriiza, film, filmcafe, filminspelning, flygplan, gratis, göteborg, igår idag för alltid, kamera, london, nelly.com, regissör, resa, semester, skor, skådespelare, skövde, the purge, uddevalla,
Bloglovin
Haaallå!
 
Nu händer det en hel del!
 
Torsdag:
 
bio med Tony, vi skall se på "The Purge", en skräck/thriller.
 
Fredag:
 
Till Uddevalla, träffa några vänner och gå till
krogen och eventuellt få gratis skor!!!!
 
Om ni vill veta hur, och hur NI kan få chansen till
samma sak i er stad, gå in på den här sidan:
http://nelly.com/se/events/high-heels/

Där får ni mer information!
 
På tisdag:
 
LONDON! Skall åka med regissören och en av skådespelarna
från filmen i Skövde som jag håller på med:
http://skovdefilmteater.blogg.se/
 
Så dagarna jag är borta 6/8 - 12/8 kommer jag inte skriva något
i bloggen, tar inte med datorn, men tar absolut med mig kameran!!!
 
Äntligen sker lite positiva ting här, men så fort jag landar
i Sverige igen, så kommer all skit komma tillbaka..
 
Hur mår ni, och vad har ni för planer?
 
 
 


"The purge" var skitkass! Men du kanske har trevligt ändå!

2013-07-30 // 12:56:20

Svar: Klart du orkar!! Du har många bakom dig som stöttar och så .. du måste göra det, för han får inte behandla dig så där.. du är en människa!

Jasså, vilka länder är det?

2013-07-30 // 15:53:57

ja håller me, man blir så trött på de speciellt när de händer flera gånger . ja de tycker ja du ska göra :)

2013-07-30 // 17:06:44

länken i mitt senaste inlägg =P
pinsamt fakta om våran "stad"

2013-07-30 // 18:26:03

Som vanligt, skit snygg bild. Så kul att du eventuellt ska gratis skor och att du ska åka till London! Du förtjänar lite positiva grejer nu. Och du ska se, det kommer inte bli skit när du kommer till Sverige igen. Det löser sig!

Och svar på din kommentar: Jag ska skriva fler inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva. Allt som händer runt omkring mig känns så tråkigt att skriva om. Men jag fyller år idag (30 Juli), och jag har tagit lite bilder, så då blir det nog ett inlägg imorgon!

2013-07-30 // 19:21:23

ah jo de ä klart :) va ä de för film du ä med i om man får fråga :)? såg att de va skövde filmteater å de ä lite roligt för bor utanför skövde :)

2013-07-30 // 21:00:45

Vad kul med London.=) Sv. Det förstår jag.

2013-07-30 // 21:44:42

Tack för tipset! Skall absolut kolla in det lite närmare. Trevlig resa.

2013-07-30 // 23:08:06

Svar: Snart får du tillbaka din ork och kraft. Jag tycker du är stark med tanke på allt du redan tar dig för. Alla resor och inspelningar. Är ju liksom inte bara en film du sysslar med =)

Finland har jag besökt, det finns en kopparkyrka där under massa sten, hela innetaket är täckt med koppar.. jättevackert!

2013-07-30 // 23:08:38

Tack så mycket fina du! (:
Ok, du är inte ensam om det där med sömnen och lugnet. Tycker själv att det är lite kämpigt även fast jag känner mig hyfsat frisk och inte går på medicin. Hur man än vrider och vänder på det så funkar aldrig nästan någon metod för mig. Eller ja, det enda som funkar som mitt lugn och sömnpiller är min kille hehe (: men jag träffar inte honom så ofta..

2013-07-31 // 00:14:27

aha akta så du inte kör slut på dig helt :)

2013-07-31 // 14:35:52

Inslaget =P Faktan om "staden" våran =P

högsta arbetslösheten med mera =P

2013-07-31 // 19:34:59

Åh jag vill se The purge! Verkar bra :D

2013-08-01 // 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback