Tröttsamt med F-Kassan

Taggar:
Bloglovin
 
Fick hem ett brev förut från F-Kassan om att jag
skall tydligen vara återbetalningsskyldig med nästan 4000kr!!!
Läste igenom hela det de syftade på och insåg att de
måste ha missuppfattat mig, inte att jag faktiskt är skyldig dem.
 
Ringde min kontaktperson och lämnade ett meddelande, i
brevet står det att det beskedet togs just p,g,a mötet jag
hade med dem någon vecka sedan.
 
De har fått för sig att jag inte behövde betala hyran
alls i december, men de måste hört fel.
 
Jag behövde inte betala för min gamla lägenhets hyra
för december då någon flyttade in i den tidigare än tänkt.
Men om inte den personen hade flyttat in, hade jag
fått betala dubbla hyror - vilket hade varit jobbigt!
 
Men måste man, så måste man tänkte jag, de
måste hört fel och tänkt att jag slapp betala för båda lägenheterna..
 
Hoppas bara de ringer upp i tid och vi får detta ordnat!
 
Annars har jag bara sovit idag, blev lite mycket igår/inatt...
 
Vad har ni gjort idag?
 
 


Man ser inte vad du skriver för bilden ligger över texten :(

2013-01-24 // 19:05:24

Kul att du är tillbaka, jag har jobbat hela dagen .

2013-01-24 // 19:22:18

Jag menade hur söker man om aktiviteter till f-kassan måste man betala i föskott och få pengar i efterskitt eller hur går det till?

2013-01-24 // 20:05:08

tjo.. jag käkar en pulsnedsättande tablett som heter metropolol lr nått sånt. o den gör då att jag får lågt blodtryck liiiite väl lågt ibland. o eftersom då mitt hjärta pumpar dåligt redan o inte som ett normalt hjärta ska göra så gör de att när jag blir uppstressad lr reser mig för fort osv, så sticker mitt hjärta iväg jag får en så kallad hjärtklappning. DE GÖR ONT o e jätte obehagligt. den här gången vart jag så yr sporadiskt när jag stod o förgade håret. så de första jag fick tag i va handfatet. så dagen efter va de bara o haffa vaktmästarn när man såg honom.. o sen kom han efter lunch o fixade detta åt mig.. =D

jag får de här oftast 4-5ggr om dagen.. o kommer hålla på så här i två års tid innan jag har fått max effekt av tabletterna så att säga.
haha jo har funderat på o gå med en hjälm på huvudet antar jag du menade o inte hjälp på huvudet =P

men tror de skulle se lite fånigt ut haha..=P så jag skippar de för de e inte jag =D de förstör min imigt (Stavning) hoppas de löser sig med FK bråkar sj med dom då de inte betalar ut någon sjukpenning till mig.. =(
(ännu iaf)


2013-01-24 // 20:26:45

Glöm inte att du ska blogga om du orkar och för dig själv, inte för ngn annan! :)

Jag har själv varit återbetalnings skyldig till fk, 8000 men dem halverade det för jag hade tandläkar tider, ganska många då. Men det var för dem gett mig för mkt..

Med mig är det inte bra alls, men jag kämpar på! :)

2013-01-24 // 20:31:59

Kul att du börjat blogga igen. :)

Gud vad drygt att det alltid ska vara något, de kan inte bara vara smidiga haha.. Hoppas de löser sig fort!

2013-01-24 // 21:08:12

hmm en bloggdesign fråga....
har ju smilisar som folk kan trycka på så att det borde synas i deras kommentarer men det vill inte visas i deras kommentarer. Vet du vad jag ska göra för att det ska synas?

2013-01-24 // 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback