Till er andra med psykiska problem...

Taggar: blogg, bloggare, bloggtips, borderline, eriiza, forum, medlem, psyk, psykiska problem, psykiskt sjuk,
Bloglovin
Som ni kanske märkt i min sidomeny finns
det en länk till en blogg där flera skriver.
 
Det är en blogg som drivs och skrivs av andra bloggare och
bloggerskor med psykiska problem och diagnoser.
Där kan man skriva av sig, få hjälp och stöd, finna nya
läsvärda bloggar och kanske t.o.m vänner för livet!
 
Jag är en av de admins som kan bjuda in nya
medlemmar.
Så om du, eller någon du känner skriver en blogg om psykiska
laster, eller vill börja, hör av dig till min mail:
[email protected]
 
Skriv lite vem du är, vilken din bloggadress är, så kan jag bjuda
in dig till
Sisters & Bro's in arms
 


*svar:* Åh tack så jättemkt! :D

2013-01-25 // 18:26:10

*svar:* Eller hur ^^ Min lårtsaspappa kom på namnet :) Fast bara jag som kallar honom för Sirius Black, han heter bara Sirius :)

2013-01-25 // 19:21:16

mm de e hopplöst men hoppas på att e löser sig någon gång på nått sätt.. men borde ske nått efter mitt vänliga brev t dom tycker jag.. =P

2013-01-25 // 19:31:58

Låter ju super! Jag är själv bipolär och skriver lite om det då och då. Ska kolla in sidan (: Hoppas allt är bra med dig. Kram

2013-01-26 // 15:17:23

Min blogg är lite för ärlig och mitt psyke är väldigt skört men jag skriver om mitt mående som dagligen är ett rent helvete i dagsläget.

2013-01-27 // 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback