Försöka sova???

Taggar:
Bloglovin
Nu är det dags att försöka sova.
 
INNAN myrkrypningarna startar!
 
Hoppas ni somnar gott, slipper ångest, myrkrypningar och allt annat onödigt crap! =D
 
Känner redan nu att krypningar och allt är på ingång..
Natti natti!
 


Hoppas du kunde sova gott sen :)


varför har du inte bloggat på ett tag? :)

2013-01-29 // 05:55:17

Hoppas att du kunde sova någorlunda bra sedan.

Svar: Ja det är verkligen toppen, för den klänningen som jag hade en gång i tiden gillade jag skarpt :)

2013-01-29 // 09:31:00

Åh hatar dom där jävla myrrkrypningarna (när jag hade som alltså!) Hoppas du fick sova lite i alla fall!

Ja, det är av olika anledningar. När jag var yngre åkte jag dit för snatteri/stöld och sen drograttfylla. Men sen satt jag på andra sidan när jag blev misshandlad av min dåvarande pojkvän.

2013-01-29 // 11:33:58

Jag fick Lergigan Comp ett tag men den hjälper inte mot något, iaf inte för mig.
Jag brukar värma en vetekudde och lägga den på fötterna, värmen gör mig trött så jag hinner oftast somna ifrån myrkrypningarna tack vare värmen.
Annars funkar fotbad mitt i natten också, hehe samma med värmen där också plus att det avslappnande :)

Funkar inte värmen så somna jag till sist av panik och irritation :(

2013-01-29 // 15:46:04

Hoppas du lyckades sova lite iaf. =)

2013-01-29 // 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback