MODEKUNGEN & sådant som hänt

Taggar: audition, billig, blogg, eriiza, falkenberg, film, kläder, långfilm, modekungen, mående, provfilmning, roll, shoppa, shopping, tröja, usa,
Bloglovin
Fick hem den här tröjan i veckan, tycker att den är sjukt snygg!
Och jag är inte ens en "tröj-människa" ;D
 
 
Vill ni ha en likadan, hittar ni den här:
http://www.modekungen.se/se/troja-america-9373
 
Annars har MODEKUNGEN massa andra snygga kläder!
 
 
Det som hänt sedan sist:
 
Inte mått så bra sedan senast.
Men var på audition ändå, det gick bra, gick vidare till andra omgången, till den
individuella provspelningen, och jag gjorde relativt bra ifrån mig i alla fall. =)
 
OM jag får en roll, så får jag veta inom en vecka, annars fick någon annan den. =)
 
Hur är det med er?
 
 


Men reaktion på ditt inlägg var: Öööööhhhh var och när och hur många minuter var deras utbildning?
Nej, du har helt enkelt träffat HELT JÄVLA FEL personal. Eller i en annan värld.Två slutsatser. En fuckad vård. FLYTTA är ett spontant svar men inte hela svaret tyvärr. Du behöver den hjälp du bör och ska få. Punkt slut.

2013-02-21 // 22:49:57

Jo han är verkligen det, han kan mycket han där Jonas! :)

Sjukt att dem inte inser det... Psyk är inte alltid så bra som man tror, iaf om man inte hamnar på rätt psyk..

Hade över 3 utbrott på en dag och detta av utsättningssymtom mådde rent pyton :(

2013-02-22 // 01:06:39

Kul att du är tillbaka! Det är bra med mig. Ska på permission i helgen. Ser verkligen fram emot det!

2013-02-22 // 08:52:06

grattis t vidare gången där då får man la säga =D

2013-02-22 // 09:04:53

Hej!

Dem måste inser att den medicinen du kanske blir beroende av är den du behöver just nu för att får en stabilare vardag i ditt psyke, hoppas du förstår vad jag menar.

Idag mår jag som en urvriden disktrasa, otrevliga tiden i månaden så mitt blodsocker åker jojjo plus att jag är mega förkyld med kli i halsen och äcklig hostar.

2013-02-22 // 15:02:31

Vad skönt att det gick så bra för dig:) Hoppas du får rollen. Vad är det för roll du kommer spela i så fall. Har för mig att jag läste att det var någon typ av huvudroll va?

2013-02-22 // 19:33:27

Åh, håller tummarna för dig :D Vad ar det för någon roll? :)

SV: Nepp, det är leggings i "tjockt" material ;D haha. Alltså inte strumpbyxor, utan faktiskt såna som man kan gå ute med i den här kylan ;D haha

2013-02-22 // 19:52:18

Den är jätte fin.
Förstår att det är tufft men du klarar detta! Styrka!

2013-02-23 // 02:09:00

Tråkigt att du inte får hjälp, verkligen!! Kul dock att provspelningen gick bra, håller tumme!!

2013-02-23 // 14:21:12

Åh vad roligt, håller tummarna att du får rollen! :D jättefin tröja också. Jag mår sådär, upp och ner som vanligt. Får leva på stesoliden..

Ja, jag kan själv inte måla men vet ungefär hur min nästa stora ska se ut så ska gå till någon duktig tatuerare och försöka förklara så gott det går. Vill ju ha en speciell, ingen färdig målad. :)

2013-02-23 // 15:06:33

sv. oki förstår. Själv har jag det jävligt tufft nu som du nog läste?

2013-02-23 // 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback